Известие

Collapse
No announcement yet.

Абе нема ми тоците......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Само едно уточнение,ако може.
    Това замерване се прави на затворени врати и багажник,също ако имаш допълнителен бутон на предния капак(за алармата)го натисни и него.Извади си контактния ключ от колата(при закачване на клемите понякога се заключва колата).
    Като закачиш уреда отначало консумацията ще е голяма-0,7 - 1,0А.Трябва да изчакаш поне 20сек. и ако всичко е нормално ще спадне на 0,01-0,03А.Повече от 0,04А е ненормално.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
      Между другото имах преди години подобен проблем и се оказа алармата и по точно сирената - акумулаторите й се бяха скапали и дърпаше към 120mA ток.
      Алармата с автономно захранване ли е била?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        абе зависи от алармата
        българските смучат 80мА и нагоре
        ти замери тока на утечката, пък после ще мислим какво да правиш и т.н. пинизи
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Смучат 80мА,ако имат дефект(което им се случва често).
          Иначе в "стендбай" режим не повече от 20мА.
          При 80мА.консумация няма да му заверят гаранция на нов акумолатор.Повечето производители дават допустима консумация до 50мА.,ама и на тях се мръщат.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #20
            премери ли бе батко?
            шу стана?
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              чекаме да видим .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Алармата с автономно захранване ли е била?
                Самата сирена имаше автономно захранване, така че ако по някаква причина се изключи захранването на самата централа или пък резнат кабелите до сирената, тя да писне.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                  Между другото имах преди години подобен проблем и се оказа алармата и по точно сирената - акумулаторите й се бяха скапали и дърпаше към 120mA ток.
                  И аз съм имал подобен случай, но акумулаторите бяха укасили (или май се казваше сулфатизирали) ... бяха станли като снежна топка само, че аз не мерих, а направо там проверих по съвета на един приятел!
                  Приятелите са ....
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #24
                    Епа дека са ти токовете бе брате??? Шо стана?
                    sigpic
                    Subaru Legacy 3.0 H6
                    Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                    0888 511 533 - Бонев

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      премери ли бе батко?
                      шу стана?
                      След малко ше хода да меря, че нещо съм под пара тия дни....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        ми като немина през нас да ти ударя един бърз мултицет
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          ти пък все бързи ги удряш.
                          ако не работи някое от ел стъклата или централното като стой та гледай ще губи ток.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                            ти пък все бързи ги удряш.
                            ако не работи някое от ел стъклата или централното като стой та гледай ще губи ток.
                            Всичко си бачка бре, с предния джам ако му закача кука моа да вдигна две тенекии със сирене.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Значися мерих тъкмо като черния кабел беше все на минусовата клема, а червения първо на минусовия кабел, после на минуса на екуто.....
                              резултата беше едни и същи показания.....
                              После май мушнах червения на плюсовата клема и нещо много ми се сгорещиха кабелите май.....както и да е, колата си запали, няма последствия....ся какво.....като за начало мога ли да меря тоци?????
                              Пиес - това на изключена аларма.....
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                мндаа
                                ся почваш да вадиш бушоните един по един докато спре да има ток на утечка
                                така ще разбереш коя система ти дава проблеми
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X